Fizyoterapi Ve Rehabilitasyon

Nöro-motor bozukluğuasahip,gelişimsel problemleri olan hareketlerinde engel olan bireylerin yaşam kalitelerini arttırmak hayatlarına bir fark yaratmak için alanında uzman fizyoterapist kadromuz ile bireye özgü tedavi yaklaşımlarıyla Rehabilitasyon hizmeti sunmaktayız.

Rehabilitasyon Programımızla tedavi edilen hastalıklar;

Serebralpalsi (CP): Doğum öncesi, doğum sırasında ya da doğum sonrası herhangi bir nedenle beynin hasar görmesi sonucu oluşan hareket ve duruş bozukluğudur

Spinabifida : bebeğin omurgasının açık ve ayrık doğmasıdır.

Tortikolis: Doğum sırasında bebeğin Boynunda kasılma ile gelişen Boyun eğriliği

Brakiyalplexsus yaralanmaları :kürekkemiği,omuz ve kol kaslarının hareket ve duyusunu sağlayan sinir demetinin doğum sırasında zedelenmesidir.

Downsendromu

Kas hastalıkları

Travmatik beyin hasarı

Yürüyüş bozuklukları vb.

Arya özel eğitim ve Rehabilitasyon merkezinde uyguladığımız tedavi yöntemlerimiz;

Bobath: Nöro gelişimsel tedavi yaklaşımıdır. Çocukların hareket yeteneklerinin değerlendirilmesi ve yönlendirilmesi hedeflenir.

Manuelterapi: Vücudumuzda hareket sistemi elemanlarından kas,bağ ve eklem bölümlerinin Etkilenmesi ile ortaya çıkan ağrı ve fonksiyon kayıplarının özel tekniklerle (mobilizasyonmanüpülasyon) vb tedavi edilmesidir.

Hidroterapi:Havuz terapisi olarak bilinir.suyun fiziksel özelliklerinden faydalanarak uygulanan tedavi yöntemidir.

Refleksoloji: Çoğunlukla ayak olmak üzere el ve kulaklara masaj ve baskı uygulanarak yapılan tedavi yöntemidir.

Konservatif Fizyoterapi

Knesiotaping

Elektroterapi

Ortezlemevb.

Biz Arya Özel Eğitim ailesi olarak en iyinin mümkün olduğuna inanarak, güncel tedavi yaklaşımları ile hastalarımıza en iyi hizmeti sunabilmek ve hayatlarına anlam katabilmek için bireye özgü değerlendirmeler sonucu kişiye en uygun tedavi programlarını hazırlıyoruz. Aileyi de tedavinin merkezine alarak evde yapması gereken egzersizleri öğretip tedaviye etkin bir şekilde katılmasını sağlayarak rehabilitasyonun başarısını arttırmayı hedefliyoruz.